Метою державної Національної програми “Освіта” (“Україна ХХІ ст.”) є виведення освіти в Україні на рівень розвинутих країн світу, що можливо лише за умов відходу від авторитарної педагогіки і впровадження сучасних педагогічних технологій. Саме цим зумовлена зараз увага педагогів, методистів до інновацій. Розвиток дошкільного навчального закладу неможливий без нових ідей, підходів, моделей, педагогічних технологій.
В нашому закладі вихователі використовують різні методи і прийоми, для впровадження інноваційних технологій, які спрямовані на реалізацію змісту і досягнення мети різнорівневого і різнопрофільного навчання.

 

                       ПРЕДМЕТОВІ ЛЕКЦІЇ

У нашому дошкільному закладі  «Білосніжка» велику увагу приділяють духовному вихованню дітей, тому що це той фундамент, без якого неможливо виховати в маленькій дитині людяність, почуття прекрасного, доброту, шляхетність. Неможливо виховати повноцінну особистість без краси, добра, співчуття. І тому в нашому закладі педагоги, працюючи за системою Софії Федорівни Русової, розуміють унікальність кожної дитини, її неповторність. Ми створюємо затишну атмосферу, в якій дитина відчуває себе спокійно і впевнено.

Велике місце в нашому навчальному процесі, який проходить під гаслом: «Навчаємось - граючись» відводиться предметовим лекціями. Саме вони дають змогу маленькими громадянам нашої країни  вийти за стін дитячого закладу і ширше познайомитися з побутом, традиціями, природою рідного краю.

Кожна предметова лекція – це маленьке зернятко добра, щедрості, співчуття яке ми сіємо в душах дітей і чекаємо на гарні сходи. На предметових лекціях ми час від часу використовуємо живі об`єкти, тому що ілюстрація, картина не дає повної відомості про ту чи іншу тварину чи пташку. Тому в нашому садочку «Білосніжка» не рідкісними є предметові лекції, на яких присутній хом`ячок, їжак, морська свинка, папуги, голуби, півень, риби в акваріумі. Такі заняття мають велику цінність, викликають в дітей інтерес, дають широку інформацію про той чи інший живий об`єкт. Дитина стає веселою, радісною, доброю, а це схиляє її до доброї поведінки. Ми не прагнемо заповнити дитячу голівку спектром різних знань. Наше завдання не лише дати енциклопедичні дані про предмет чи об`єкт, а розвинути мовлення, логічну думку, заповнити життєвий простір дитини гуманізмом, любов`ю, відповідальністю. Ми хочемо запалити в душі дитини той вогник, який розвине в подальшому житті патріотичну свідомість людина, що гордо несе звання – українец    Упродовж декількох років звертаємося до методу проектів , що цікавий для дітей, педагогів і батьків. Проектна діяльність дає нам змогу широко впроваджувати ідеї Софії Русової .

Педагоги дошкільного закладу працювали над втіленням проектів «Міць і сила українського козацтва», «Суми – місто мого дитинства», «Дерево мого роду».

      Важливим етапом роботи нашого дошкільного закладу є робота у Музеї казок народів світу, який охоплює всі вікові групи дошкільного закладу. Створюючи музей в навчальному закладі, ми прагнули до того, щоб цікаво у ньому було насамперед дітям, а вже потім дорослим. Музей збагачує дитину емоційними враженнями від  перегляду його експонатів, ігор з ними, перегляду лялькових вистав, мультфільмів, розповіданню казок. Це надзвичайно розширює світогляд дітей, поглиблює уявлення про навколишній світ. Одна з основних ідей музею полягає в тому, щоб залучити самих дітей і батьків до поповнення його колекції . Музей став місцем виховання і освіти не лише дітей , а й дорослих.